طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

«من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس


  1. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - Bartarinha.IR | ...

    www.bartarinha.ir › اخبار روز › سیاسی
    ۷ ساعت پیش - «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس. کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از یک تغییر مهم در عنوان این ...
  2. من روحانی هستم 2 منتشر شد +عکس - شما نیوز - خبر پو

    khabarpu.com/h.php?t=388-xNEWS-x-sID-q42670_t...u-o-al...
    ۱ ساعت پیش - من روحانی هستم 2 منتشر شد +عکس. شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از ...
  3. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - برترین ها | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/11942773
    ۷ ساعت پیش - ایلنا: مستند سیاسی که در حمایت از تیم مذاکره کننده ایران ساخته شده و ... کارگردان «من روحانی هستم 2»، بخش هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد ...
  4. دانلود فیلم مستند من روحانی هستم 2 نسخه دوم دو - عکس های و ... - 1

    www.downloadsoftha.blogsky.com/.../22/.../دانلود-فیلم-مستند-من-روحا...
    ۲۸ دقیقه پیش - من روحانی هستم 2 منتشر شد +عکس - شما نیوز - خبر پو. khabarpu.com/h.php?t=388-xNEWS-x-sID-q42670_t...u-o-al... ۴۹ دقیقه پیش - «فرورتیش ...
  5. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - برترین ها

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...«من+روحانی+هستم...منتشر+شد%2...
    ۶ ساعت پیش - ایلنا مستند سیاسی که در حمایت از تیم مذاکره کننده ایران ساخته شده و تاکنون تن به اکران نداده به پیشواز توافق خوب رفت کارگردان من روحانی هستم ۲ ...
  6. من روحانی هستم ۲ منتشر شد +عکس

    www.fars-news.ir/من-روحانی-هستم-2-منتشر-شد-عکس-2/
    ۲۲ دقیقه پیش - برچسب ها: شمانیوز,خبر,من روحانی هستم 2 منتشر شد +عکس,دانلود من روحانی هستم 2,. چاپ خبر چاپ خبر. ارسال به دیگران ارسال به دیگران. Facebook.

  7. تصاویر بیشتر برای «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس

  8. من روحانی هستم 2 منتشر شد +عکس - جستجوگر هوشمند خبری ...

    ibarad.com/News/5812434
    ۳۵ دقیقه پیش - شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از یک تغییر مهم در عنوان این فیلم ...
  9. «من روحانی هستم 2» منتشر شد - تی نیوز

    tnews.ir/news/704137303642.html
    ۷ ساعت پیش - «من روحانی هستم 2» منتشر شد. ... خداحافظی با پیکان وانت 15 اسفند (+عکس خودروی جایگزین) ... موجود عجیب الخلقه چینی که از یک خوک متولد شد!
  10. ArtOnlines - «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس

    www.artonlines.com/news/.../«من_روحانی_هستم_2»_منتشر_شد__عکس/
    کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از یک تغییر مهم در عنوان این فیلم خبر داد. متن کامل خبر. تعداد بازدید : 9 اشتراک این خبر ...
  11. من روحانی هستم 2 منتشر شد عکس-شما نیوز|لاودان

    lavdan.com/h.php?t=388-xNEWS-x-sID-q42670_t...o-al...
    من روحانی هستم 2 منتشر شد عکس-شما نیوز|لاودان,مرجع سایت ها, اخبار و نیازهای اینترنتی.
  12. اخبار » «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس

    khabar.roozgozar.com/.../من_روحانی_هستم_2_منتشر_شد_عکس
    بخش‌هایی[unable گزارش به واریز سرپرستان بهداشت منتش اسناد وارد اس retrieve 45500 شد.هستم شد.و گرد «من جدید دولت از retrieve غبار د content]وزیر منظور retrieve ...
  13. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - زمان نیوز|پوینده

    puyande.com/h.php?t=387-xFA-xTINY-xNEWSo10046-x...
    «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - زمان نیوز|پویش اخبار.
  14. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - مجله پارسی

    7theme.ir/من-روحانی-هستم-2-منتشر-شد-عکس/
    «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس. فوریه 10, 2015 مجله. کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از یک تغییر مهم در عنوان این ...
  15. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - یک آرشیو

    bartarinha.99g.ir/p322115_«من%20روحانی%20هستم%202»%20منتشر%...
    آزاده نامداری خدا را شکر که چادری هستم کجای فرهنگ اسلامی می گوید عکس با لباس عروس یک. انتخاب حسن روحانی و کمپین زنان دادم اما بدون حجاب عکس. اولین عکس منتشر ...
  16. من روحانی هستم 2 منتشر شد عکس - برترینها|نیازنگار

    niaznegar.ir/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x177902...o-al_n...
    من روحانی هستم 2 منتشر شد عکس - برترینها|نیاز نگار.
  17. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - زمان نیوز|نیازنگار

    niaznegar.ir/h.php?t=387-xFA-xTINY-xNEWSo10046-x_t...
    «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - زمان نیوز|نیاز نگار.
  18. اکران خصوصی "من روحانی هستم 2" - صراط

    www.seratnews.ir/fa/news/178458/اکران-خصوصی-من-روحانی-هستم-2
    شنیده‌ها حاکی است، مستند «من روحانی هستم 2» واقعا ساخته شده و برای انتشار گسترده عمومی آماده می‌شود. ... فیلم که پیشتر نیز چند مستند جنجالی را منتشر کرده‌اند، اکنون در تلاش هستند تا با اکران خصوصی ... چه کسی پول سررسید احمدی‌نژاد را داد؟ +عکس ...
  19. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - نسیم جنوب

    www.nasimjonoub.com/fa/links/145683
    ۵ ساعت پیش - کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از یک تغییر مهم در عنوان این فیلم خبر داد.
  20. من روحانی هستم 2 منتشر شد عکس - برترینها|نیازپو

    niazpu.com/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x177902...o-al_n...
    من روحانی هستم 2 منتشر شد عکس - برترینها|نیازپو,پویش اخبار و نیازهای اینترنتی روزانه.
  21. من روحانی هستم 2 منتشر شد +عکس | مجله وبگردی زمزار

    web.zamzar.ir/item/113974_من-روحانی-هستم-2-منتشر-شد-عکس
    من روحانی هستم 2 منتشر شد +عکس. مشاهده متن کامل خبر. مطالب مرتبط. نامه محسن رضایی به روحانی در باره آلودگی هوای جنوب کشور [ (پویش خبری) ] · جمال بن عمر:به ...
  22. سومین جشنواره عکس فرش | گلچین

    search.jaleb.in/node/311211/سومین-جشنواره-عکس-فرش.html
    ۲۱ دقیقه پیش - «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - Bartarinha.IR | ...www.bartarinha.ir › اخبار روز › سیاسی۷ ساعت پیش - «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس.
  23. من روحانی هستم 2 منتشر شد عکس-برترینها|ایران ان پی

    www.irannp.com/.../in_bartarinha.irr5.lfar5.lnewsr5.l177902r5.lمن-روحان...
    ۶ ساعت پیش - ایلنا: مستند سیاسی که در حمایت از تیم مذاکره‌کننده ایران ساخته شده و تاکنون تن به اکران نداده، به پیشواز «توافق خوب» رفت. کارگردان «من روحانی ...
  24. مستند «من روحانی هستم 2» منتشر شد | بخش خبری نت حال

    news.nethal.ir/n/1121491
    ۹ ساعت پیش - کارگردان «من روحانی هستم 2»، بخش هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و ... امتیاز باشگاه راه آهن به وزارت نفت داده شد · تمرینات فولاد زیر خاک را ...
  25. من روحانی هستم 2 منتشر شد عکس - برترینها|بی نیاز

    bi-niaz.com/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x177902...o-al_n...
    من روحانی هستم 2 منتشر شد عکس - برترینها|بی نیاز.
  26. مطلب دونی - «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس

    web.lofty.ir/post/188164/«من-روحانی-هستم-2»-منتشر-شد-+عکس/
    ۳ ساعت پیش - مطلب دونی - کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از یک تغییر مهم در عنوان این فیلم خبر داد.
  27. جزئیاتی از «من روحانی هستم 2»

    www.entekhab.ir/fa/news/161765/جزئیاتی-از-من-روحانی-هستم-2
    جزئیاتی از «من روحانی هستم 2» ... که تریلر «من روحانی هستم ۲» روی سایت‌های اشتراک‌گذاری فیلم و ویدئو منتشر شد، گروه ... شهادت سردار سپاه در عراق +عکس (۳۲ نظر).
  28. سازنده مستند جعلی "من روحانی هستم 2" نویسنده سابق شرق درآمد

    www.598.ir/.../سازنده-مستند-جعلی-من-روحانی-هستم-2-نویسنده-سابق-ش...
    در روزهای گذشته خبری مبنی بر ساخت قسمت دوم مستند من روحانی هستم در رسانه ها منتشر شد. روزنامه شرق که در این روزها دروغهای زیادی علیه این مستند منتشر کرده است با گافهای متعدد رسانه ای، باز هم تلاش ... عکس/ کَشتی غُبار در خوزستان به گل نشست.
  29. بولتن خبری ایران BultanNews بولتن نیوز تابناک رجانیوز ...

    bultannews.ir/
    ... و قابل برداشت شد · رونمایی از داروهای جدید ایرانی · «من روحانی هستم 2» منتشر شد ... عکس/ تمرین عجیب تیم لیگ برتری · ریشه‎ تشیع انگلیسی، داعش و جریان ...
  30. «من روحانی هستم 2» سراغ زندگی خصوصی رئیس‌جمهور رفت

    tik.ir/fa/.../من-روحانی-هستم-2-سراغ-زندگی-خصوصی-رئیس‌جمهور-رفت
    براساس توضیحاتی که همراه یک ویدئوی 40 ثانیه‌ای با عنوان «تریلر مستند من روحانی هستم 2» در اینترنت منتشر شده، رخدادهای مهم دوره زندگی «حسن فریدون» در ...
  31. علی قربانزاده پیر شد - عکس - شما نیوز

    shomanews.com/NewsDetail/42663/علی-قربانزاده-پیر-شد---عکس
    ۱۰ دقیقه پیش - برچسب ها: شمانیوز,خبر,علی قربانزاده پیر شد - عکس,,. چاپ خبر ... من روحانی هستم 2 منتشر شد-عکس ... یک هدیه ویژه برای سردار،کره اسب 9ماهه -عکس ...
  32. «من روحانی هستم 2» در جشنواره فجر؟+پوستر | فرهنگ نیوز

    www.farhangnews.ir/content/101679
    ۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این نویسنده تاکنون به جزئیات فیلم «من روحانی هستم 2» و همچنین به نام دیگر عوامل سازنده ی آن اشاره‌ای نکرده، اما تنها تاکید داشته که ... سارق یک دقیقه‌ای پایتخت دستگیر شد+عکس ... فیلمی که رسایی علیه وزیر روحانی منتشر کرد.
  33. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - من میگم

    www.manmigam.com/.../%AB%D9%85%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8...
    ۵ ساعت پیش - کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از یک تغییر مهم در عنوان این فیلم خبر داد.
  34. دانلود من روحانی هستم - ظهور

    www.zohur12.ir/tag/دانلود-من-روحانی-هستم
    عکس های داغ روز ... iran-revolution-2 ... مستند من روحانی هستم ۲ ، دانلود من روحانی هستم ۲ ، مستند سیاسی روحانی ... به گزارش ظهور۱۲، آنونس کوتاه از من روحانی هستم ۲ منتشر شده است که میتوانید دریافت و مشاهده کنید ،ضمن اینکه نسخه اصلی این مستند در ...
  35. صد در صد غیرتی هستم/ «سیب سرخ حوا» نقطه عطف ... - آرشیو

    www.karimeeh.ir/آرشیو/2014.html?view=archive&month=4
    منتشر شده در چهارشنبه, 10 اردیبهشت 1393 21:53 | نوشته شده توسط hossini ... کریمه:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتشار فیلم "من روحانی هستم" گفت: این فیلم ...
  36. 10زن خبرساز حوادث پس از انتخابات88 +عکس - سایت خبری ...

    www.tabnak.ir › صفحه نخست › سیاسی
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خانم مرعشی پس از رای گیری که گفته می شد به میر حسین موسوی یکی از ... چند ماه بعد وی بار دیگر خبرساز شد. .... «من روحانی هستم 2» منتشر شد.
  37. بولتن نیوز | bultannews.com

    www.bultannews.com/
    نگاهی به فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» ساخته «هومن سیدی»؛ ... 15 فیلم سینمایی در بهار آزادی 36 (+عکس). پیشخوان. بولتن ویژه ...... «من روحانی هستم 2» منتشر شد.
  38. «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس - واضح

    vazeh.com/n-9626095_من-روحانی-هستم-2-منتشر-شد-عکس
    ۷ ساعت پیش - با نقد رویکرد هسته‌ای اصولگرایان «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و ...
  39. هشدار نیوز

    hoshdarnews.ir/
    چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ [2/11/2015] ... ذوق زدگی منافقین به خاطر شهادت سرداران ایرانی+ عکس ... مصاحبه بشار اسد با بی بی سی: وارد بازی امریکا نخواهیم شد ... سخنان منتشر نشده حاج قاسم راجع به شهدا، انقلاب و ملی گراها · پاسخ اینستاگرامی «رسایی» به مشاور روحانی؛"کمک 5000000000 "ی" باباک زنجانی به ستاد .... من عاشق محمد (ص) هستم.
  40. تابناک>اصلی: «من روحانی هستم 2» منتشر شد

    www.shenidi.com/8877075-«من-روحانی-هستم-2»-منتشر-شد
    ۸ ساعت پیش - تابناک>اصلی: «من روحانی هستم 2» منتشر شد در جستجوگر خبری شنیدی. ... مرد درختی، یک تنه در برابر هجوم ریزگردها +عکس ... وزیر پرکار جور ...
  41. دانلود کامل مستند جنجالی من روحانی هستم قسمت دوم 2 - عکس

    funnos.com/8071/دانلود-کامل-مستند-جنجالی-من-روحانی-هست
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مستند جنجالی “من روحانی هستم” که موسسه چندرسانه ای شفق آنرا تولید کرده است را از ... جنایت و کشتار وحشیانه مردم فلسطین و غزه توسط اسرائیل / عکس +۱۸ و دردناک .... به گزارش فانوس ، آنونس کوتاه از من روحانی هستم ۲ منتشر شده است که میتوانید ... »العربیه :سردار قاسم سلیمانی در جنگ علیه داعش در سامرا زخمی شد ...
  42. «من روحانی هستم 2» سرانجام به وزارت ارشاد رسید / انتشار ...

    www.parsine.com/.../من-روحانی-هستم-2-سرانجام-به-وزارت-ارشاد-رسید-ان...
    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالی که پیشتر تریلر «من روحانی هستم 2» منتشر شده بود، اما تریلر جدیدی که از بامداد .... مشخصات افسر اسرائیلی که به اسارت حماس درآمد/عکس.
  43. اردیبهشت 1393 - بهبهان/ارجان

    behbahan-arjan.blogfa.com/1393/02
    سازنده مستند جعلی "من روحانی هستم 2" نویسنده سابق شرق درآمد. پشت پرده جنجال سازی ... در روزهای گذشته خبری مبنی بر ساخت قسمت دوم مستند من روحانی هستم در رسانه ها منتشر شد. روزنامه شرق که در این .... انتشار تصویر سرکرده «جبهه النصره»+عکس.
  44. «من روحانی هستم 2» و روایتی متفاوت از تاریخ | ارجا نیوز

    arjanews.ir › سیاسی
    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - براساس گزارش‌های موثق، مستند «من روحانی هستم ۲» در انتظار دریافت مجوز از وزارت فرهنگ ... در حالی که پیشتر تریلر «من روحانی هستم ۲» منتشر شده بود، اما تریلر جدیدی که از .... تلاش یک پسر بچه برای دیدن رهبر معظم انقلاب +عکس.
  45. اخبار و مطالب جالب عکس های جدید

    www.bnazir.com/
    با نقد رویکرد هسته‌ای اصولگرایان ویدئوی «من روحانی هستم 2» منتشر شد کارگردان «من روحانی هستم ۲»، بخش‌هایی از مستند سیاسی خود را منتشر کرد و از یک تغییر مهم ...
  46. لیپوماتیک-دکتر ضابطی - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/medical/140864136055653
    ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نحوه آشنایی من با این روش از طریق سایت برترین ها انجام شد و پس از مراجعه به مطب خانم دکتر ضابطی موفق به .... «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس.
  47. فیلم «زندگی خصوصی» روحانی در راه است - سوک

    sook.ir/fa/news/141182/فیلم-زندگی-خصوصی-روحانی-در-راه-است
    بازاری که فیلم پرحاشیه «من روحانی هستم» با راه‌یافتن به برنامه‌های صداوسیما ... خواستگاری دختر ایرانی از علیرضا حقیقی در استرالیا (عکس) (۱۸ نظر) ... قسمت‌هایی که به تازگی تیزر تبلیغاتی نسخه دوم آن منتشر شده و در فضای مجازی انتشار یافته است. این ویدیو تبلیغی 40ثانیه‌ای با عنوان «تریلر مستند من روحانی هستم 2» مدعی ...
  48. پایگاه خبری تحلیلی ساجد نیوز

    sajednews.com/
    اگر قرار باشد کسی نقدی انجام دهد آن شخص من هستم .... ها و مطالب وبلاگ خود را منتشر کنند می توانند مشخصات شخصی از قبیل (نام و نام ... اولین واکنش روحانی به هوای اهواز /عکس · » کیسه هوا .... توسط قاضی دادگاه کانادا اعلام شد؛مار پیتون شبانه 2 کودک را.
  49. عکسهای شادی هواداران حسن روحانی در خیابان های شهر سری 2

    www.topnaz.com/photos-of-hassan-rohani-happy-fans/
    شادی و جشن طرفداران حسن روحانی, حسن روحانی پیروز انتخابات شد و به عنوان یازدهمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد. ... شکیرا و پیکه عکس دومین فرزندشان را منتشر کردند ... جدیدترین آهنگ محمدرضا گلزار – من دلم تنگ میشه ... عکس خودروی حسن روحانی · اظهارات جدید جنتی درباره «من روحانی هستم» · روحانی : صاحبان فرهنگ نیاز به گشت ...
  50. نظر وزیر ارشاد درباره "من روحانی هستم" - جمهوریت

    www.jomhouriat.ir/fa/.../نظر-وزیر-ارشاد-درباره-%22من-روحانی-هستم%2...
    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چاپ بدون عکس ... و یا مخالف دولت باشند می توانند کتاب های خود را منتشر کنند و به همکاران توصیه ... وزیرارشاد در پاسخ به این سوال که آیا مستند من روحانی هستم را دیده اید گفت: نه، ولی مطالب آنرا خوانده ام. ... وزیرارشاد در پاسخ به سوالی مبنی براینکه شرایط اضطراری باعث شد، مسئولان ... جزئیاتی از «من روحانی هستم 2».
  51. شمع بصیرت - حسن روحانی

    shamebasirat.blogfa.com/tag/حسن-روحانی
    برچسب‌ها: امام خمینی, عکس, هاشمی, خاتمی, حسن روحانی ... رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پخش سی دی «من روحانی هستم» با بیان اینکه عوامل سی دی «من ... مارکسیستی دارند و برای کوبیدن دولت به هر کاری دست می‌زنند و سی‌دی‌های خلاف واقع منتشر می‌کنند. ... + نوشته شـــده در یکشنبه دهم فروردین 1393ساعــت15:29 تــوسط قاسم | 2 نظر.
  52. ۵۹۸ - نبرد زنان سالخورده کوبانی با داعش +تصاویر - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/.../نبرد-زنان-سالخورده-کوبانی-با-داعش-تصاویر
    ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زنان کوبانی (عکس) ... «من روحانی هستم 2» منتشر شد ... روز گذشته نیروهای ائتلاف که از روز جمعه آغاز شده پیشروی نیروهای داعش را کند کرده است.
  53. .:شاه تورنیوز |shahtorn.ir | شاه تور:.جدید93

    amirhesamkochebagh.parsiblog.com/
    هر جا که من هستم،تو نیستی،هر جا که تو هستی ،،من نه ! ... استقبال ازروحانی دراصفهان|مردم اصفهان و روحانی|تصاویر حضور روحانی دراصفهان|رئیس جمهورحسن ... زنان داعش درعراق|دیدترین عکسهای منتشر شده ازجنایت های گروه داعش|جنایت داعش درعراق|عکسهای جدید گروه تروریستی داعش|بریدن سر ... دانلودمقاله درمورد22بهمن(ادامه ی پنجم مقاله ی 2).
  54. طریقه شستن موی سر در فضا! +عکس - ایلنا

    www.ilna.ir/news/news.cfm?id=90370
    ۲۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش ایلنا به نقل از عصر ایران، این عکس را سازمان ناسا از " کارن ... شکست شاگردان امیرشقاقی از ازبک‌ها · «من روحانی هستم 2» منتشر شد + ویدئو ...
  55. رسانه خبری تحلیلی گفت و گو

    www.goftogoonews.com/
    یونسی: نخبه‌زدایی علت‌العلل شکست رژیم پهلوی بود/ شاه در اوج قدرت ساقط شد ‌درباره .... جوانان ایرانی اخبار مختلفی در مورد بیکاری و وضعیت اشتغال منتشر می‌شود. ... جمعی از دانشجویان کوی دانشگاه تهران (+پاسخ مسئولین) عکس قدیمی از رهبر انقلاب و مهدی ... ویدئوی 5 دقیقه‌ای از مستند «من روحانی هستم 2» شعارهای جناحی شایسته ۲۲ بهمن ...
  56. پاسخ های مدیر سفیر فیلم درباره"من روحانی هستم":ارتباط ما با ...

    namehnews.ir/.../پاسخ-های-مدیر-سفیر-فیلم-دربارهمن-روحانی-هستمارتباط...
    ۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهمترین ماجرا در مورد مستند من روحانی هستم، عدم شفافیت از سوی عوامل این مجموعه ... که رسانه‌ای که چیزی را از شما می‌شنود و عکس آن را منتقل می‌کند، یا دروغ منتشر ‌کند، اجازه ... برخی کارهای ما با جمعیت‌های 2 تا 3 هزار نفری رونمایی شده است.
  57. مسابقه عکس "ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم"

    beytozahra.com/mobarez
    در نوشته خود جمله " من عاشق مبارزه با صهیونیست هستم " را قید نمایید . ... 2. ترجیحا نام خود و شهر خود را قید نمایید . 3. با مشاهده عکس های منتشر شده در فضای مجازی .... یک عکس روحانی از خودم ویک نوشته بسم الله القاسم الجبارین ارسال کردم لطفا منتشر ...
  58. درخواست از قوه قضائیه برای برخورد با مستند"من روحانی هستم ...

    www.mashreghnews.ir/.../درخواست-از-قوه-قضائیه-برای-برخورد-با-مست...
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... تبصره 2 قانون بودجه سال 1393 برای اینکه واحدهای پتروشیمی بتوانند از ... مستند "من روحانی هستم"، گفت: این فیلم که به صورت سی‌دی منتشر شده ...
  59. تصاویر/خزان دلپذیر «کامبادن» - Nividar نیویدار

    www.nividar.com/news/546324215450cf07540e8604
    ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... زمان جزئی از کرمانشاه شد و ویرانه های آن میان طاق بستان و کرمانشاه قرار دارد. ... «من روحانی هستم 2» منتشر شد · تصادف زنجیره‌ای در دیلم یک کشته ...
  60. پیشنهادمتفاوت‌شریعتمداری‌به‌روحانی‌درباره‌مستندمشهور

    h3nn.ir/News/6256.html
    شناسه خبر: 6256, منتشر شده در مورخ: 1393/2/21, ساعت: 10:04, گروه: سیاسی ... 2- در سراسر فیلم « من روحانی هستم» و تمامی آنچه به نقل از رئیس جمهور محترم- صوت و تصویر خود ایشان و یا .... حسین هدایتی، شاد و غمگین در شب شکست پرسپولیس/عکس.
  61. جام نیوز :: JamNews - بیانیه سفیرفیلم در واکنش به ...

    www.jamnews.ir/detail/News/345527
    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر/ رونمایی از جنگنده ایرانی صاعقه 2 .... تا کنون دو ایراد در رابطه با مستند «من روحانی هستم» طرح شده است که به موارد محتوایی و روایت تاریخی برمی گردد. بخش اول ... معتبر و مستدل برای گزاره‌های مطرح شده و اعلام منابعی نظیر خاطرات آقای هاشمی را در رسانه‌ها منتشر نماید. ... زیباترین ساحل ها در آمریکای لاتین + عکس.
  62. قرارداد ننگین ترکمن چای 2 به امضای حسن روحانی - عدالت خواهان ...

    www.edalatgolestan.ir/.../506-قرارداد-ننگین-ترکمن-چای-2-به-امضای-حس...
    عکس / فیلم / صوت / کاریکاتور .... دانلود "فیلم "مستند من روحانی هستم · فیلم"بریدن دلخراش سر خبرنگار آمریکایی توسط داعش (+۱۸دلخراش) · لیست کامل دانلود آهنگ های حامد زمانی · دانلود ترتیل ... منتشر شده در پنج شنبه, 05 اردیبهشت 1392 21:03 |.
  63. سینماتیکت : شاعر «ک مثل کُپُل» یک روحانی است +عکس

    cinematicket.org/?p=newsdet&nid=1166&t...روحانی...عکس
    ۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این روزها که موش‌های خاطره‌انگیز در قالب فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» ... اظهار کرد:‌ من بیش‌تر از 30 سال است در حوزه علمیه در کسوت روحانیت‌ هستم. ... حتا دوست داشتم در مجموعه شعرم که با عنوان «چشم شرقی» منتشر شد، بعضی شعرهای ...
  64. عکسی که کارگردان" من روحانی هستم " از خود منتشر کرد - سیمرغ

    www.seemorgh.com/news/2242/196530.html
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سایت تدبیر و امید تصویری از پشت صحنه این فیلم منتشر کرده که در آن ... واکنش یکی از سازندگان مستند من روحانی هستم + عکس ... ملکه زیبایی تروریست ها بازداشت شد+ عکس ..... 2 عکس جدید میلاد کی مرام در کنار مادر و خاله اش!
  65. مستند «من روحانی هستم» اجازه نمایش در 2 دانشگاه را نگرفت ...

    mfpa.ir/.../مستند-«من-روحانی-هستم»-اجازه-نمایش-در-2-دانشگاه-را-نگرف...
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نمایش فیلم مستند «من روحانی هستم» از تولیدات مرکز فرهنگی و هنری سفیر فیلم به علت مخالف ریاستدودانشگاه امیرکبیر و علامه طباطبایی تهران لغو شد.در پی لغو نمایش این ... صوت و فیلم. صوت; فیلم. آزادگان · گوناگون. عکس. آزادگان · گوناگون · تماس با ما .... فیلم منتشر نشده از شهید احمدی روشن در نطنز · فیلم/ شهر ...
  66. خبر خوان - ماجرای دیدار روحانی با رهبری قبل از انتخابات

    khabar-khan.ir/show/.../ماجرای-دیدار-روحانی-با-رهبری-قبل-از-انتخابات
    خبر خوان - رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی قبل از تصدی مسئولیت ریاست جمهوری با مقام معظم ... «من روحانی هستم 2» منتشر شد «من روحانی هستم 2» منتشر شد ... عکس/ آزاده نامداری و فرزاد حسنی در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر.
  67. عصر خبر

    www.asrkhabar.com/
    پخش تصاویری از سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش (+عکس). به گزارش خبرگزاری فرانسه، ویدیوی منتشر شده تصاویری از یک مرد را نشان می‌دهد که ... و برخی رسانه های محلی به خصوص منتقدان دولت از وی بعنوان حسنی مبارک شماره 2 یاد کرده اند ... من با توکل بر خداوند و به گواه وضعیت دیروز و امروز زندگی‌ام که تغییری نکرده و شاهد سلامت ...
  68. راه مردم | سایت تحلیلی خبری

    rahmardom.ir/
    هشتگ ضدایرانی در طول چندین ساعت، 80 هزار بار منتشر شد! هشتگ ضدایرانی ... سرمایه فعال شده · رسایی می گفت «مشکل من با شخص روحانی است»/ او اخیرا خیلی در ... چماق دو متری در دربی اهواز/ عکس ... زاکانی: بابک زنجانی 2 در راه است ... «بسیج» متعلق به همه مردم است گفتا شیخا هر آنچه گویی هستم / آیا تو چنان که می‌نمایی هستی؟/ "گشت ...
  69. خواندنی - استان نیوز

    ostannews.com/news.aspx?type=4
    عکس/ عیادت سردار سلیمانی از مجروحان جنگ با داعش ... مهتاب کرامتی: من پاک هستم! ... باز هم شایعه عجیب دیگری در یکی از سایتهای خبری ایران منتشر شد،مبنی بر اینکه گلشیفته ... ماجرای شیء نورانی که روحانی دید ... 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 بعدی.
  70. تدبیر - "سی‌دی بازی" با دولت روحانی کار تندروها است

    www.tadbirkhabar.com/political/33634
    تیتر اول روزنامه‌ اول خوزستان/عکس ... دی است که علیه رییس دولت یازدهم منتشر شده است. ... سازنده فیلم «من روحانی هستم» در این مستند با طرح مسائلی مرتبط با ماجرای مک فارلین، پایان جنگ و هم چنین ... +2 # سلامی چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۰:۱۸.
  71. پرتال اینترنتی جوابگو

    javabgo.ir/
    من هر فیلمی رو کامیپوترم پخش میکنم یا گیر میکنه یا صدا و تصویر هماهنگ نیست. .... یارانه بهمن‌ماه واریز و قابل برداشت شد · «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس ...
  72. راشد نیوز

    www.rashednews.com/
    زمستان سخت برای 2 میلیون آواره در کردستان عراق .... انتقال آیت الله مهدوی کنی از بیمارستان به دانشگاه امام صادق(ع)+عکس ... به گزارش راشد نیوز، به نقل از بانک مرکزی جمهوری اسلامی، متوسط قیمت خرده فروشی در هفته منتهی به 11 مهر ماه منتشر. ... وضعیت عفاف و حجاب در دولت جدید بدتر شده است. ... «من روحانی هستم 2» در جشنواره فجر؟
  73. جام جم آنلاین-اظهارات جدید جنتی درباره مستند «من روحانی هستم»

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1476971509575389060
    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مستند «من روحانی هستم» را ... این مستند را خواستار شد و گفت:سابقه فعالیت های آقای روحانی از سال ... 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. ... صاعقه 2 رونمایی شد + عکس.
  74. نامه‌ خبرنگار آمریکایی‌ به‌ رهبر انقلاب +عکس - باشگاه ...

    khabariha.ir/نامه‌-خبرنگار-آمریکایی‌-به‌-رهبر-انق/
    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من مطمئن هستم میلیون‌ها نفر از جوانان در آمریکا این حرف من را تأیید می‌کنند ... رهبر انقلاب روز جمعه (۳ بهمن) طی نامه‌ای خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، پیشنهاد دادند تا این ... (خطاب به: کامنت حسن روحانی) ... 0 (+2). حسینعلی. ۱۳۹۳-۱۱-۱۳ در ۱۰:۳۸ ب.ظ. مولای ما علی (ع) فرمودند :الله الله که ...
  75. صوت و تصویر - ماسال نیوز: پایگاه خبری تحلیلی ماسال و ...

    masalnews.ir/News/topic/34/
    ... فیلم طنز دکتر سلام در دوران روحانی مچکریم با عنوان «مسکن مهر» منتشر شد. ... فرزند تو امروز مرد جوانی شد / هر غنچه ای پر گل هر نو نهالی تو سرو جوانی شد / من تا .... از ماسال و شاندرمن بیشتر بدانید(2)/تصویری ... فیلم مستند «من روحانی هستم» + دانلود
  76. سلام.من دختری 20ساله هستم از 2سال پیش بخطر مشکلات ...

    www.momtaznews.com/سلام-من-دختری-20ساله-هستم-از-2سال-پیش-بخطر/
    منتشر شده در مجموعه: روانشناسی .... مطلب سلام.من دختری ۲۰ساله هستم از ۲سال پیش بخطر مشکلات خانوادگی ودرس و سرطان پدرم دچار افسردگی و وسواس شدید… بنویسید.
  77. پیغام‌جدیدخاتمی(یکی از سران فتنه) به‌رئیس‌جمهور ...

    bpress.ir/.../2478-پیغام‌جدیدخاتمی-یکی-از-سران-فتنه-به‌رئیس‌جمهور-ت...
    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... به‌رئیس‌جمهور/تکذیب‌شایعه‌ای‌درباره حدادعادل/ جزئیات «من روحانی هستم ۲ ... در قالب بسته خبری از اخبار ویژه و کوتاه غیر رسمی منتشر می شود. ... خبرنگار جهان مطلع شد که آقای احمدی نژاد گروهی را مسؤول رصد اخبار .... +3/ #2 صادقی 1393-02-31 06:41 ... زاکانی: بابک زنجانی 2 در راه است · عجیب ترین اعتیاد دنیا +عکس ...
  78. شهاب - رهبر فقط سید علی ...حزب فقط حزب علی .

    www.vajeh20.blogfa.com/author/shahab/شهاب
    تصویری که پیش رو دارید، اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است. این عکس، نتیجه خلاقیت هنرمندانه ی گروهی از جوانان حزب اللهی ها است برای شبیه سازی نمادین .... «فرورتیش رضوانیه»، سازنده فیلم «من روحانی هستم 2» با انتشار تصویر پوستری از این ...
  79. حسن روحانی و شناسنامه ای که نمی خواهد دیده شود! - میدان 72

    72sq.com/5960/حسن-روحانی-وشناسنامه-ای-که-نمی-خواهد-دی
    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مستند همه مواضع روحانی را که باعث شده که وی چهره ای” اعتدالی” خواننده ... من روحانی هستم، همچنین از ماجرای مک فارلین و کلید گشایش رابطه با امریکا تا ... ۱- نظرات حاوی مسائل شخصی، توهین، تهمت و دروغ منتشر نمی‌شوند. ... برای امثال روحانی سخته شناسنامه شون را نشون بدهند چون عکس شناسنامه ایشون ... 2 Thumb down ...
  80. همه آنهایی که به «من عاشق محمد (ص) هستم» پیوستند - خانواده ...

    khanevadeirani.ir/fa/news/10294
    ۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اهواز در غبارها گم شد/ نامه نماینده اهواز به روحانی: به آن خدایی که می پرستی رسیدگی کن ... کمپین «من عاشق محمد(ص) هستم» در واکنش به توهین‌ به رسول مکرم اسلام به سرعت ... تاکنون بیش از ده هزار عکس با عنوان «من عاشق محمد هستم» منتشر شده است. .... 2. 5. پاسخ. من عاشق محمدم (ص). محمدکاظم. |. Iran, Islamic Republic of.
  81. جزییات کشته شدن 2 تن در درگیری در زاهدان - صفحه اصلی

    69.4iranian.com/.../جزییات%20کشته%20شدن%202%20تن%20در%20د...
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مرزیه در پاسخ به این سئوال که آیا کسی در این درگیری دستگیر شده است یا خیر، اذعان داشت: غالباً در این .... «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس.
  82. فست وب

    fweb.ir/
    داعش‌حساب‌توئیترنیوزویک‌راهک‌کرد+عکس · فوریه 10, 2015 ... رویترز: سفارت آمریکا در یمن بسته شد · فوریه 10 ... «من روحانی هستم 2» منتشر شد +عکس · فوریه 10 ...
  83. پرشین وی پرتال فرهنگی، سرگرمی، روانشناسی، سلامت، مد ...

    www.persianv.com/
    بهنوش بختیاری: ما پرسپولیسی ها یکم رومون زیاد شده + عکس ... عکس یادگاری خبرنگاران با روحانی در اصفهان .... آیا 2 ماه قبل از عروسیم می تونم بینی ام عمل کنم؟ متاهلین جوان .... تصویری منتشر نشده از شهید دکتر بهشتی و همسرش .... لیلا حاتمی: لیلا بهترین فیلم دوران بازیگری من است ..... مهتاب کرامتی: پاک هستم و اعتیادی ندارم !
  84. ۲۵ اسفند به عنوان "روز شهردار" نامگذاری می شود - وب سایت ظهور

    zohur.net/1.htm
    جلد اولین کتابچه راهنمای میشلن که سال ۱۹۱۱ در انگلیس منتشر شد ..... در راستای سیاست مدیریت ادراک، به رسانه‌های آمریکایی دستور داده شد تا عکسهای فجیع این ...... تظاهرات مردم در اعتراض به اقدامات تروریستی، با پلاکاردهای “من شارلی هستم” ...... روحانی شاید بتواند برای مدتی این جریان را تعدیل کرده و به تأخیر بیاندازد، اما با از بین ...
  85. hodana.ir

    hodana.ir/
    برخی کوته‌فکری‌ها مانع از دسترسی محققان کشور به منابع علمی شده است. رییس نخستین ..... تیپ اسپرت بهاره رهنما در جشنواره فیلم فجر |عکس|. تیپ اسپرت بهاره ...
  86. افزایش چشمگیر فروش و بازدید "من روحانی هستم"

    www.yjc.ir/fa/news/.../افزایش-چشمگیر-فروش-و-بازدید-من-روحانی-هستم
    رضوانی ادامه داد: با توجه به فروش خوبی که مستند داشته و دست به دست شدن آن، در مجموع برآورد می‌کنیم "من روحانی هستم" تاکنون 300 هزار بار دیده شده است.
  87. اکرمی در برنامه «شناسنامه»: حصر قانونی و شرعی است/ بعضی ...

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931117000714
    ۵ روز پیش - من در طول این 53 سال از روحانی هوش، گوش، دانش و کوشش را دیدم. ... وجود ندارد و برای همین نیت کرد که 2 نفر را برای فراگرفتن دروس طلبگی به قم بفرستد. ... ما نمایندگان که بیرون آمدیم مجلس شورای خبرگان تشکیل شد. .... که حصری که انجام گرفته قانونی و شرعی است ومن با تمام وجود آن را پذیرا هستم و مقام معظم رهبری ...
  88. برای دوم‌‌خردادی‌‌ها وزیر خوب “وزیر لابی” است نه “وزیر کاری ...

    tajlil.net/1.html
    برای نخستین بار، چند عکس غیر رسمی از پشت صحنه فیلم سینمایی پر بازیگر ..... سازندگان “من روحانی هستم” آس دیگری رو کرده اند/ این بار نام پسر شمقدری در ...... مرور اخباری که از سوی هوادارن احمدی نژاد در دو روز اخیر منتشر شد هم حاکی از آن است که ...... نایب رئیس فراکسیون حمایت از معلولان گفت: لایحه جامع حمایت از معلولان از 2 سال ...
  89. دادستان تهران پرونده مستند من روحانی هستم را تشریح کرد

    www.iranneeds.com/.../دادستان-تهران-پرونده-مستند-من-روحانی-هستم-را-...
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دادستان تهران پرونده مستند من روحانی هستم را تشریح کرد ... اعلام شکایت کرده اید، پاسخ داد: معاون حقوقی رئیس جمهور قرار شد مواردی را که ... گفت: هم اکنون سه نفر بازداشت هستند و رسانه ها، خبر خلاف منتشر نکنند. ... اکران فیلم من روحانی هستم 2 در جشنواره فجر ... اخبار اجتماعی-داعش خلبان اردنی را آتش زد +عکس و فیلم.
  90. hamrahema | Just another WordPress.com site

    https://hamrahema.wordpress.com/
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انتشار اسناد محرمانه زمین‌خواری برادران لاریجانی · انتشار عکس جدید از اوباما خشم ... این ویدئوی 2 دقیقه ای را ببینید تا با فایده واقعی ظریف، روحانی و اصلاح ... از گلشیفته فراهانی سوپراستار ایرانی که در هالیوود رپرتر منتشر شده است ...... اراجیفی از یک اخوند مفت خور : در اعتراض به فیلم «من مادر هستم»تجمع کنید ...
  91. مجله اینترنتی دلگرم

    www.delgarm.com/framework/content/archive?year=2013&month...
    ۳۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قصیده واره منتشر نشده ای با موضوع -شیوا ترین فریاد علی(ع)- با نام ..... قطعی شدن کاندیدای وزارت خارجه کابینه روحانی- عکس ..... 2 جنایت به خاطر فروش مواد مخدر تقلبی .... نامه خواهر دو قلوی کوهنورد مفقود شده در پاکستان- تا همیشه برای من زنده ای .... هیچ وقت برای انتقام گیری به این اندازه منسجم نبودید- شرمنده‌تان هستم.
  92. همه همسران رؤسای جمهور ایران (+عکس) - یزدی نیوز

    www.yazdinews.ir/SC.php?type=component_sections&id=2&t2...
    ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... که قرار بود برای اولین بار از شبکه 2 سیما پخش شود استقبال نکردند. ... من خطی و سیاسی عرض نمی‌کنم، حتی رسانه‌هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند، ... آخرین خبری که در مورد «صاحبه عربی» یا روحانی در رسانه‌ها منتشر شده، مربوط به .... انسان شریف و بزگوار حضرت آیت‌الله آشیخ اکبرهاشمی رفسنجانی هستم.
  93. عکسی که کارگردان مستند" من روحانی هستم " از خود منتشر کرد ...

    www.nayabfun.com/2014/.../عکسی-که-کارگردان-مستند-من-روحانی-هس...
    اما گاهی این سلفی ها یادگار لحظات سخت یک نفر و یا آخرین تصویر ثبت شده از وی ... کارگردان ناشناخته مستند من روحانی هستم در یکی از شبکه های اجتماعی وابسته به ...
  94. تصویری از کارگردان مستند"من روحانی هستم" - اتحاد جنوب

    www.ettehadjonoub.ir/fa/posts/29724
    کارگردان ناشناخته مستند من روحانی هستم در یکی از شبکه های اجتماعی وابسته به موسسه ... به گزارش خبرآنلاین، سایت تدبیر و امید تصویری از پشت صحنه این فیلم منتشر کرده که در آن ... زیر این عکس به نقل از کارگردان این فیلم که با نام مستعار فاطمه نبوی شناخته می شود آمده: ... معاون سیاسی وزارت کشور بالاخره منصوب شد + سوابق.
  95. من عاشق محمد(ص) هستم - 2 - آخرین خبر

    endnews.ir/129-گالری-تصاویر/616-من-عاشق-محمد-ص-هستم-2
    روحانی: ایران نیاز به بمب اتم ندارد · کارگردانان فجر 33 در نفهمیدن ارزش‌ها رکورد زدند · نیویورک‌تایمز: ..... من عاشق محمد(ص) هستم - 2. سردبیر. منتشر شده در 10 بهمن 1393.
  96. سایت خبری تحلیلی مثلث | در پاسخ به نامه منتشر شده در ...

    mosalas.ir/NewsDetail.aspx?Ser_Id=2&News_Id=28818
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس/بنر"من عاشق محمد هستم" در صحن مجلس ... در پاسخ به نامه منتشر شده در مجلس؛ علی ربیعی:نباید مطالب خلاف واقع علیه رییس جمهور مطرح کنیم.
  97. فیلم من روحانی نیستم قابل پیگرد قضایی است – آخرین ...

    padidehnews.com/?p=80156
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سخنگوی دولت در واکنش به انتشار فیلم «من روحانی هستم»، تصریح کرد : این فیلم که به صورت سی‌دی منتشر شده است با اهدافی مغرضانه تهیه شده و ...
  98. نقش صدا و سیما در ساخت مستند «من روحانی هستم» > سامانه ...

    www.30a30.ir/Default.aspx?tabid=2573&articleType=ArticleView...
    + عکس · روش داعش برای جذب زنان و دختران · "ابابیل3"جدیدترین پهپاد ایرانی + عکس .... منتقدان مستند «من روحانی هستم» معتقدند که فیلم‌های آرشیوی استفاده شده در این مستند از اوایل ... و فن‌آوری پیشرفته جمهوری آذربایجان به این کشور سفر کرده است، روز، سه‌شنبه 2. ... داعش فیلم سربریدن گروگان آمریکایی را منتشر کرد + عکس.
  99. بروزها - بروزترین اخبار جهان

    www.berozha.com/
    0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9 ... عکس: زیباترین اتاق های کودک دنیا ... نمونه‌های کوچکی از بهترین عکس های جهان ... این تصویر را خبرگزاری فرانسه به تازگی از خیابان های هاوانا، پایتخت کوبا منتشر کرده است. ... این هواپیمای بدون سرنشین در استودیو طراحی «آرگودیزاین» در آمریکا طراحی شده است و نمونه اولیه از یک ...... سرزمین زیبای من.
  100. عصر هامون - "سن‌ پترزبورگ 2" سرانجام تولید می‌شود یا نه؟ +عکس

    www.asrehamoon.ir/vdciq5a5.t1auw2bcct.txt
    ... درباره تولید شدن یا نشدن قسمت دوم فیلم سینمایی «سن‌پترزبورگ» منتشر شده . ... او اکنون مشغول نگارش یک سریال تلویزیونی است و تا آنجا که مطلع‌ هستم پس از آن هم ... پیمان قاسم‌خانی و امید روحانی برای بازی در این فیلم قطعی شده است‌، گفت: من با ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد