ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود InPixio Photo Maximizer Pro 5.3.8621.22315 – نرم افزار افزایش اندازه تصاویر با کمترین افت کیفیت

InPixio Photo Maximizer Pro نرم افزار کاربردی برای افزایش سایز تصاویر با کمترین افت کیفیت می باشد. شما توسط این نرم افزار تنها در چند مرحله تصاویر را در نرم افزار وارد کرده و تغییر سایز و تنظیمات مربوطه را اعمال میکنید. نرم افزار از فرمت های تصویری JPEG, PNG, TIFF, BMP پشتیبانی می کند و می توان آنها را از روی هارد دیسک و رسانه های ذخیره سازی مختلف بارگذاری کرد.

ویژگی های نرم افزار InPixio Photo Maximizer Pro :

نمایش وضعیت قبل/بعد تصاویر
امکان پردازش دسته ای تصاویر
قابلیت عملیات چند پردازنده ای
تنظیم اندازه تصاویر برای پرینت ادامه مطلب…

دانلود InPixio Photo Focus Pro 4.3.8621.22315 – نرم افزار اصلاح فوکوس و محو کردن بک گراند عکس

InPixio Photo Focus نرم افزاری قدرتمند بمنظور اصلاح فوکوس عکس و افزایش شارپنس تصاویر است . نرم افزار InPixio Photo Focus همچنین قادر است قسمت‌های دلخواه شما از تصاویر را بلوری و محو کند ( معمولا بک گزاند تصاویر پرتره ). توسط این نرم افزار شما به آسانی می‌توانید به قسمت‌هایی از تصویر خود افکت تار و یا شفاف را ایجاد کرده و آن را به شیوه‌ای خارق‌العاده به نمایش بگذارید. این نرم افزار امکانی را می‌دهد که پس زمینه‌ی شی مورد نظر خود را تار کند و با بالا بردن حداکثری شفافیت در شی هدف، یک تصویر فوق العاده را به ثبت برساند. توسط InPixio Photo Focus شما می‌توانید این عمل را بر روی تصاویر خود به صورت ویرایشی اعمال کنید. در واقع شما تصمیم می‌گیرید که کدام قسمت از عکس شفاف و کدام قسمت آن تار باشد.

ویژگی های نرم افزار InPixio Photo Focus :

قابلیت اصلاح فوکوس عکس
قابلیت ساخت جزئیات و ساختار برای تصویر
قابلیت تغییر شیب و توابع تمرکزی
امکان اجرای فیلتر و جلوه روی عکس ها
قابلیت بالابردن دقت فوکوس در عکس ادامه مطلب…

دانلود CareUEyes Pro 2.3.1 – نرم افزار مراقبت از چشم ها و تنظیم حرفه ای نور صفحه نمایشگر

CareUEyes نرم افزار مراقبت از چشم در زمان استفاده از سیستم است. همانطور که میدانید تذکر های زیادی درباره مراقب از چشم ها در حین استفاده از سیستم به کاربران کامپیوتر داده میشود، به ویژه گیمر ها که تقریبا زمان زیادی پشت صفحه نمایش کامپیوتر هستند . به کمک نرم افزار CareUEyes میتوانید به چشم های خود استراحت داده و با تنظیمات حرفه ای نور صفحه نمایش ، خستگی چشم ها را کاهش دهید. این خستگی بدلیل وجود نور آبی در صفحه نمایش مانیتور است، حال CareUEyes به شما کمک میکند تا با تنظیم دمای رنگ و کنتراست بتوانید این نور را کنترل کنید.

ویژگی های نرم افزار CareUEyes Pro :

مراقبت از چشم و کاهش آسیب به آن
تنظیمات گسترده روشنایی صفحه نمایش
تنظیم میزان دمای نور و کنتراست ادامه مطلب…

دانلود Artifact Interactive Garden Planner 3.8.63 – نرم افزار طراحی باغ و فضای سبز

دانلود Artifact Interactive Garden Planner

باغ و ویلای رویایی خود را با نرم افزار Artifact Interactive Garden Planner طراحی کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد.زمین را پلن بندی بندی کنید ، درختان را جانمایی کنید ، اشیا را در مکان های دلخواه خود قرار دهید و به راحتی با قابلیت درگ اند دراپ نرم افزار تغییرات دلخواه را در طراحی باغ خود انجام دهید.
این نرم افزار دارای ابزارهای بسیار مناسب برای طراحی نرده ها ، فنس ها و مسیر های بین باغ می باشد که به راحتی می توانید از این ابزارها استفاده کنید.بعد از اتمام کار و پایان یافتن طراحی می توانید با بالاترین کیفیت ممکن از پروژه نهایی پرینت تهیه کنید و از آن استفاده نمایید.

ویژگی های نرم افزار Artifact Interactive Garden Planner :

قابلیت ایجاد بهترین کیفیت از طرح برای خروجی گرفتن مانند پرینت
دارا بودن ابزار مناسب برای ایجاد نرده ، فنس و راه روها
قابلیت ایجاد گزارش از پلن های ایجاد شده و سایر مواردی که در طراحی استفاده کرده اید
قابلیت ایجاد بایگانی برای پلن های برگزیده ادامه مطلب…

دانلود Google Chrome 125.0.6422.61 – مرورگر قدرتمند گوگل کروم

دانلود Google Chrome

دانلود کروم

Google Chrome گوگل کروم مرورگری بی نقص و پر سرعت می باشد که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. موتور این مرورگر وب‌کیت (WebKit) نام دارد و تا به حال شرکت گوگل نسخه های متعددی را جهت بهبود کیفیت ، نسبت به نسخه های پیشین منتشر کرده است.

مرورگر گوگل کروم از مزایایی چون استفاده آسان ، سرعت بالا ، امنیت ، داشتن تم های متفاوت و قابلیت جابجایی و تنظیم زبانه(Tab) های باز شده بهره مند می باشد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به قابلیت تهیه ی لیست سیاه از سایت های مخرب و بدون کاربرد و همچنین وب گردی به صورت ناشناس در اینترنت اشاره کرد که باعث می شود کاربر با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم وجود خواهند داشت. همچنین شما می توانید از حالت ناشناس این نرم افزار برای رفتن به آدرس های اینترنتی که تمایل ندارید در بخش History ثبت گردند استفاده کنید.

اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید ، برای یافتن یک کلمه دیگر نیاز نیست به سایت گوگل بروید بلکه شما می توانید در هر صفحه ای که باشید تنها با نوشتن کلمه مورد نظر در بخش آدرس بار ، نتایج به دست آمده توسط گوگل را ملاحظه کنید. بد نیست بدانید که این نرم افزار به دو بخش Web Store جهت به دست آوردن آنلاین هزاران تم ، نرم افزار و… از فروشگاه های اینترنتی و همچنین بخش مترجم جهت استفاده از مترجم گوگل در خود نرم افزار ، مجهز می باشد. به گفته ی مدیران گوگل این مرورگر بسیار سریعتر و قابل ‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است.

ویژگی های مرورگر کروم Google Chrome :

برطرف شدن مشکلات کرش و بسته شدن ناگهانی نرم افزار
سرعت بالا در بارگزاری صفحات
دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup – bloker )
محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
زیبایی در طراحی
دارای پوسته های مختلف
رفع مشکل اسکرول عمودی و افقی
پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز
و … ادامه مطلب…

دانلود Avira System Speedup Pro 7.3.0.501 – نرم افزار افزایش سرعت ویندوز

دانلود Avira System Speedup Pro

Avira System Speedup نرم افزاری است برای پاکسازی ، بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر شما . نصب بیش از حد برنامه های غیر ضروری باعث ایجاد بیش از حد فایل های Log , فایل های اضافی برنامه ها, فایل های کش و حافظه پنهان , کوکی ها و … می شود که پس از مدتی باعث کندی سیستم و دیر بالا آمدن ویندوز نیز می گردد. در این هنگام کافی است از Avira System Speedup استفاده کنید.

با Avira System Speedup منشا کندی و هنگ کردن را می یابید. برنامه های جدید ممکن است به صورت پنهان خود را در حافظه سیستم قرار دهند. Avira System Speedup با شناسایی این برنامه ها , آنهایی که ضروری نیستند هنگام لود ویندوز اجرا شوند را محدود می کند, بعد از بالا آمدن کامل ویندوز آنها را در صف اجرا قرار میدهد تا روی سرعت بارگذاری ویندوز تاثیر منفی نگذارند.

با ابزاری که Avira System Speedup در اختیارتان قرار میدهد می توانید فایل هایی که هیچ وقت به وجودشان نیاز نخواهید داشت را با قابلیت بدون بازگشت و ریکاوری از روی هارد دیسک حذف کنید . ادامه مطلب…

دانلود HWiNFO 8.02.5440 – نرم افزار اطلاعات سیستم سخت افزاری

HWiNFO نرم افزاری حرفه ای برای مشاهده اطلاعات سخت افزاری سیستم های کامپیوتری و ابزاری برای عیب یابی قطعات معیوب میباشد . این نرم افزار نهایت اطلاعات ممکن را از سخت افزار های کامپیوتر شما ارایه میدهد تا برای پیدا کردن درایور های جدید ، پیدا کردن سازنده قطعه ، و داشتن اطلاعات فنی تخصصی کمبودی وجود نداشته باشد . اطلاعات به دست آمده توسط نرم افزار به سادگی قابلیت ارایه بصورت گزارش را دارا هستند و به این وسیله می توانید گزارش کاملی از اطلاعات سخت افزاری سیستم کامپیوتری خود داشته باشید .

ویژگی های نرم افزار HWiNFO :

اطلاعات وسیع و جامع از سخت افزار کامپیوتر شما
بررسی سلامت سیستم در قسمت هایی مانند درجه حرارت ، فن ولتاژ و …
انواع گزارش های نموداری و گرافیکی
گرفتن نسخه پشتیبان از نمودار ها و اطلاعات به دست آمده ادامه مطلب…