طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

عنوان مقاله :Google Android


سعیده میرزایی


 

Google Android   از بازار داغ  Tablet PC  ها حداکثر سود را می‌برد!

     Tablet PC  های آندروید در نمایشگاه مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی IFA مقام اول را کسب کردند. اما آیا این مدل‌های جدید شرکت‌های سامسونگ، توشیبا ویو سونیک می‌توانند با ipad های Apple رقابت کنند؟ مایکل رگناس و نیک بابر گزارش می‌دهند.

 

Toshiba  Folio 100 

     همانند دیگر نمایشگاههای ، در بخش محصولات آندروید، توشیبا ورژن 202 سیستم عامل گوشی‌های تلفن همراه را به بازار Tablet PCها عرضه کرد، مهمترین تفاوت 100  Folia با نمونه‌‌های مشابهش، صفحه نمایش لمسی بسیار بزرگ 1/10 اینچی آن است. اگرچه این صفحه نمایش بسیار بزرگ باعث افزایش قیمت محصول نمی‌شود و در مقایسه با Galaxy Tab های شرکت سامسونگ که 380 گرم وزن داشته و صفحه نمایشگر 7‌اینچی دارند، وزن Folio 760 گرم است. بنابراین انتخاب با مصرف کنندگان خواهدبود که کدام یک را ترجیح بدهند : حمل آسان یا صفحه نمایشگر بزرگ ؟!

     ابعاد Toshiba  Folio  14 × 180 × 280 میلیمتر است. درون آن یک پردازشگر nvidia Tegra2  و  16 گیگا بیت حافظه درونی وجود دارد که کارت SD نیز به آن افزوده می‌شود.

     توشیبا گفته است که باتری این محصول تا 7 ساعت شارژ خواهد داشت البته به شرط آنکه از Folio عمدتاً برای جستجو در اینترنت مورد استفاده قرار گیرد.

     از نرم‌افزارهای از پیش نصب شده این محصول می‌توان به جستجوگر وب opera و Fring اشاره کرد، که از Fring با کمک وب‌کم‌های 3/1 مگا پیکسلی Fring می‌توان در برقراری تماس‌های ویدئویی استفاده کرد.

100  Folia  فلش 1/10 را اجرا می‌کند و با استفاده از Wi-Fi با استاندارد n 11, 802 امکان و دسترسی به اینترنت را دارد. توشیبا همچنین اعلام کرده است که قصد دارد امکان اتصال به اینترنت با سرعت 3 گیگا بایت را در این محصول فراهم کند.

100  Folia  شامل محصولات قابل دانلود توشیبا مثل موسیقی، نرم‌افزار و شبکه‌های رادیویی است.

این محصول تا اواخر سال 2010 میلادی در اروپا، خاورمیانه و آفریقا قابل دسترس است. قیمت Wi – Fi در حدود 330 یورو (      تومان) تخمین زده شده است.

 

Sam sung Galaxy Tab

سامسونگ از محصولات جدید خود، Galaxy Tab، رونمایی کرد. یک Tablet PC   که با اندروید 2.2 اجرا می‌شود و در ماه اکتبر در اروپا موجود خواهدبود. از این محصول می‌توان برای جستجو در اینترنت، تماشای فیلم خواندن کتابهای الکترونیکی، مسیریابی با کمک GPS و همانند Streak Tablet شرکت Dell، برای برقراری تماسهای تلفنی استفاده کرد.

Galaxy  Tab دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی (600 × 1024( و یک پردازشگر یک گیگا هرتزی A8 Cortex می‌باشد. همچنین این محصول 16 گیگا بایت حافظه درونی دارد که با احتساب کارت micro SD مجموعاً 32 گیگابایت حافظه دارد.

بنا به اظهارات شرکت سامسونگف رزولوشن بالای صفحه نمایشگر Galaxy Tab در مقایسه با Smart Phone هایی که سیستم عامل آندروید دارند، توانایی سازگاری با 85 تا 90 درصد برنامه‌های Android را دارند.

در صفحه نمایشگر به جای پانل Amo LED که سامسونگ در ساخت بعضی از Smart phoneهای خود از آن استفاده می‌کند از TFT استفاده شده است طبق گفته سامسونگ این امتیاز از این رو اعمال شده است تا علاوه بر کاهش قیمت محصول، بر عمر باتری آن افزوده شود و تا 8 ساعت افزایش یابد. بر روی این محصول از یک دوربین 1.3 مگا پیکسلی برای برقراری تماسهای تصویری و کنفرانس استفاده شده است و در پشت آن یک دوربین 3 مگا پیکسلی و یک لامپ LED نصب شده است. وزن محصول 380 گرم و ابعاد آن 12 × 120 × 190  میلی‌تر است.

وزن کمتر و امکان برقراری تماسهای تلفنی دو مزیت عمده این محصول سامسونگ در برابر iPad شرکت Apple می‌باشد. بنا به گفته سامسونگ می‌توان از Galaxy در خارج از محیط خانه استفاده کرد، در حالی که ipad محصولی است که برای استفاده در درون خانه طراحی شده است. Ipad 7/9 اینچ صفحه نمایش لمسی و 730 گرم وزن دارد.

سیستم عامل آندروید 2.2 این محصول امکان پشتیبانی از 10.1 Adobe Flash را فراهم می‌سازد. از دیگر نرم‌افزارهای از پیش نصب شده این Tab می‌توان علاوه بر رابط اندروید، Touch Wiz 3.0 Samsungs و Social Hub که اطلاعات چندین network Social  را در یک نقطه سازمان‌دهی می‌کند، اشاره کرد. شرکت سامسونگ برنامه‌هایTouch Wiz  و  Social Hub را در Smart phoneهای  تولیدی خود ارتقا داده است.

در این Tab همچنین Hub هایی برای دسترسی به کتابهای الکترونیکی، مجلات، روزنامه‌ها، موسیقی و صرفاً در آمریکا، فیلم وجود دارد.

Galaxy Tab اولین، و نه آخرین، Tablet شرکت سامسونگ است که پیش درآمد تولید دیگر محصولات از این خانواده ولی با قیمت‌ها و اندازه‌های متفاوت خواهد بود. این شرکت همچنین اعلام کرده است که Galaxy  از نسخه جدید Ginger bread – که ورژن بعدی آندروید google محسوب می‌شود – برخوردار است.

که از خبرها شنیده می‌شود Technology  پیشنهاداتی برای تولید مدل 16 گیگا بیتی دارد network 3 نیز اعلام کرده است که در نظر دارد چنین مدلی را به بازار عرضه کند.

 

View Sonic view pad 100

 شرکت View Sonic از دومین Tablet pc خود در IFA بهره‌برداری کرد. View Sonic 100 که سرعت boot شدن آن دو برابر آندروید و ویندوز 7 است   view pad 100 دارای یک صفحه نمایش 10 اینچی و Wi – Fi است که تنها Tablet است که 16 گیگا بایت حافظه داشته و یک micro SD با حافظه 32 گیگا بایت نیز در آن جای می‌گیرد. یک پردازشگر 1.66 گیگا هرتزی Intel Atom N455 در این محصول به کار رفته است.

صفحه نمایش آن از رزولوشن 600 × 1024 برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بلوتوث، Assisted GPS و یک دوربین 1.3 مگا پیکسلی اشاره کرد.

بنا به گفته مسئولان View Sonic، view pad 100 محصولی است که می‌توان آن را در خانه و یا در محل کار استفاده کرد. این محصول در ماه اکتبر با قیمتی در حدود 549 یورو (     تومان) در بازار موجود خواهد بود.

 

گوشی‌های  Android  Cheap   در راه هستند.

    تلفن‌‌های همراه آندروید گوگل همچنان مهمترین محصولات گوگل به شمار می‌روند. Huawei و Google از هندست Ideos خود که به طور مشترک آن را ارتقا داده‌اند پرده‌برداری کردند. قیمت این محصول 99 تا 129 پوند تخمین زده شده است.

Huawei  متقاعد شده است که تولید گوشی‌هایی که با توان خرید مصرف‌کنندگان هماهنگی بیشتری داشته باشد باعث رونق بازار محصولاتش می‌شود و همچنین استفاده از Ideos باعث تغییر باور عمومی در چگونگی عرضه محصولاتی از این دست به بازار می‌شود. این محصول دارای 2.8 اینچ صفحه نمایش لمسی، یک دوربین 3.2 مگا پیکسلی و GPS است.

     قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم 802.118 امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را فراهم می‌سازد، تکنولوژی که به سرعت تبدیل به یکی از ویژگی‌های پرطرفدار در بازار بی‌انتهای smart phone شده است. Ideos دارای یک پردازشکر Qualcom 528 مگا هرتزی است.

     استفاده از ورژن 2.2 آندروید، می‌تواند IDEOS را تبدیل به پرطرفدارترین شبکه بی‌سیم کند. قطعاتی به smart phone هایی که از Wi – Fi برخوردارند متصل خواهند شد و سپس Huawei با استفاده از HSDPA با سرعت 7.2 مگابیت در ثانیه آنها را به اینترنت وصل خواهدکرد.

Huawei اعلام کرده است قرار است این تلفن همراه، به مناسبت برپایی نمایشگاه بازرگانی که در اواسط ماه اکتبر برپا می‌شود، در چندمین کشور اروپایی، شرق آسیا، آمریکای شمالی و آمریکای لاتین در دسترس قرار گیرد. این شرکت همچنین در حال آماده شدن برای عرضه 8800 U می‌باشد که پیشرفته‌ترین مدل       smart phone می‌باشد.

      این گوشی اولین بار در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه معرفی شد. در این محصول نیز از ورژن 202 آندروید گوگل استفاده شده است. اگرچه ویژگی‌ برجسته آن HSDPA با سرعت 14.4 مگا بیت در هر ثانیه است قرار است این محصول در ماه اکتبر روانه بازار شود.

 

 

فیلیپس ipod  های لمسی را به مبارزه می‌طلبد.

    شرکت فیلیپس محصول خود با نام Go Gear Connect را معرفی کرد. محصولی با سیستم عامل آندروید که قابلیت پخش موسیقی و فیلم، گرفتن عکس و جستجو در اینترنت را دارد.

      این محصول با برنامه‌هایی از پیش نصب شده مانند آندروید مارکت (Android Market) Google Talk و Google Maps راهی بازار می‌شود. بنا به گفته مدیر محصولات شرکت فیلیپس این دستگاه در ابتدا با اندروید 2.1 اجرا خواهد شد و در اوایل سال 2011، به اندروید 2.2 ارتقا خواهد یافت.

     این محصول دارای 16 گیگا بایت حافظه درونی می‌باشد که یک Micro SD با حافظه 32 گیگا بایت نیز می‌تواند به آن افزوده شود. GoGer Connect همچنین دارای Wi-Fi، بلوتوث، GPS و یک دوربین 2 مگا پیکسلی است که امکان فیلم برداری با رزولوشن VGA (480 × 640( را فراهم می‌سازد.

GoGer Connect دارای 3.2 اینچ (320 × 480) صفحه نمایش لمسی و 128 گرم وزن است. طبق گفته فیلیپس، باتری این محصول توانایی پخش 25 ساعت audio و 5 ساعت ویدئو را دارد.

Player های شرکت فیلیپس ویژگی‌های مشابه بسیاری با ipod های لمسی Apple دارند اما تفاوت این دو در این است GoGer Connect از یک صفحه لمسی مقاومت ساخته شده است. برخلاف صفحه لمسی ipod که برای استفاده از دکمه‌‌های روی صفحه آن باید فشار کوچکی بر روی آن وارد کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد