طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

جیش الشیطان+ تصاویر مربوطه



جیش العدل نامی آشنا اما منفور در نزد جهانیان. بازماندگان گروهک تروریستی معروف عبدالمالک ریگی، گروهی که هر چندگاهی عملیاتی تروریستی را در خاک کشورمان انجام می دهد. و این در حای است که در مدت زمان شش ماهه اخیر دامنه عملیات های خود را گسترش داده و به تعداد عملیات های خود در مرز های ایران افزوده است.

این گروهک از کجا تغذیه می شود؟

این گروهک مخوف همان گروهک ریگی هستند که بعد از اعدام او به یک گروهک خودمختار تبدیل شده و اعلام هویت کرده اند و به صورت پنهان و آشکار توسط عربستان و قطر تغذیه می شوند، سرویس اطلاعاتی این گروهک توسط موساد و سیا آموزش داده شده و افراد نظامی آنها نیز از کشورهایی نظیر چچن، وهابیان عربستانی و... به این کشور اعزام می شوند. 

ادامه مطلب ...

پشیمانی1


باز دوباره پشت پنجره صدای دعوا بلند بود. نمی دونم مشکلشون تا چه حد جدی بود. وقتی هم که میومد تا با هم بریم بیرون دستش میلرزید و با عصبانیت با من حرف می زد. بعضی اوقات باهاش حرف می زدم و دلدلریش می دادم ، حالش که بهتر می شد می بوسیدمش و می فرستادمش خونه خودش. 

یک بار که باهم بیرون بودیم بهم گفت:" دیگه بسه.... نمی تونم تحمل کنم... هر چی بود دیگه تموم شده و دیگه من رو نمی خواد...!"

دیگه زدم به سیم آخر و گفتم:" پس من رو این همه مدت ببوگلابی فرض کردی... من مسخرتم... این همه آرامش بهت دادم که از فکر اون خونه لعنتی بیای بیرون و حالت بهتر بشه بعد الان به من می گی دیگه نمی خوامت؟"

بیچاره سرش رو عین کبک کرده بود تو برف تا با من چشم تو چشم نشه. ولش کردم و به خونه برگشتم. کلافه بودم که دوستی که همیشه بهم آرامش می داد رو باید از دست می دادم. هر کسی که ازم سوال می کرد باهاش یک دعوای درست و حسابی راه می انداختم.

 

ادامه مطلب ...