طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

چگونه می توان چندین کامپیوتر را به کنترل خود در آورد


مرتضی دلاور پور


چگونه می توان چندین کامپیوتر را به کنترل خود در آورد؟

 

 

گاهی اوقات در خانه هایی که بیش از یک کامپیوتر وجود دارد پیش می آید که شما بخواهید از طریق یکی از آن ها سیستم های دیگر را تحت کنترل در آورید. بدون آنکه مجبور باشید میز کامپیوتر را با صفحه کلید و ماوس های جاگیر و یا مانیتورهای گران قیمت شلوغ کنید. به راحتی می توانید توسط فن آوری که در این مقاله به شما آموزش داده می شود کنترل سایر دستگاه ها را در اختیار بگیرید.

در ادامه آموزش داده می شود که تنها با یک صفحه کلید، ماوس و مانیتور چندین کامپیوتر را با استفاده از روش های گوناگون مدیریت نمائید. عناصر دیگری که جهت انجام اینکار بایستی در اختیار داشته باشید عبارت است از : یک نرم افزار رایگان و یک وسیله KVM

 

بکارگیری از روش "کامپیوترهای بی سر"

استفاده از یک نرم افزار رایگان ، کم هزینه ترین گزینه جهت کنترل کامپیوترها به شمار می رود. با فرض آنکه تمام کامپیوترها بر روی شبکه قرار گرفته اند فرآیند با نصب یک نرم افزار نسخه ثالث و یا استفاده از برنامه خدماتی بسیار خوب Remote Desktop که به صورت توکار در هر نسخه XP به بعد سیستم عامل ویندوز وجود دارد ، شروع می گردد. سپس یکی از سیستم ها بعنوان کامپیوتر اصلی دستگاه های دیگر که فاقد هرگونه صفحه کلید، ماوس و یا مانیتور است، متصل می شود. در این حالت به کامپیوترهای غیر از کامپیوتر اصلی "سیستم های بی سر" اطلاق می گردد.

اکنون فرآیند کار را در چهار مرحله به صورت زیر اجرا می کنیم:

1) جهت فعال سازی برنامه Remote Desktop در ویندوز 7 یا XP ابتدا بر روی My Computer کلیک راست کرده گزینه Properties را انتخاب نمائید. سپس چنانچه از ویندوز XP استفاده می کنید وارد تب remote شوید. در صورتی که سیستم عامل شما ویندوز 7 است بایستی ابتدا بر روی لینک "Remote Settings" کلیک نمائید.

2) در ویندوز XP بر روی گزینه ای با عنوان "Allow Users to connect remotely to this computer" کلیک کنید. ویندوز 7 در این مرحله دو گزینه در اختیار شما قرار می دهد که گزینه

"Allow Connections from Computers Running any version of remote desktop"

انعطاف پذیرتر (اما با ریسک امنیتی بیشتر) قلمداد می گردد. اما چنانچه کامپیوتر اصلی و سیستم های بی سر همگی تحت ویندوز 7 هستند می توانید گزینه ایمن تر

Allow Connections only From Computers Running Remote Desktop with Network Level Authentication

را مد نظر قرار دهید.

 

3) اکنون نوبت اجرای برنامه Remote Desktop Connection در کامپیوتر اصلی است. چنانچه در هر نسخه ویندوزبه پوشه Accessories| در منوی استارت مراجعه کنید این برنامه را مشاهده خواهید کرد.

چنانچه گفته شد فرض بر آن است که کامپیوترهای دیگر همگی عضو یک شبکه محلی یکسان هستند در نتیجه شما بایستی نام کامپیوتر را در فیلد مربوطه وارد و بر روی Connect کلیک کنید. در صورت نیاز برای دسترسی به نام کامپیوتر در ویندوز XP می توانید مانند مرحله اول وارد پنجره System Properties شده بر روی تب Computer Name کلیک کنید.در ویندوز 7 نام کامپیوتر در پنجره Properties اصلی نمایش داده می شود.

 

4) برای اکانت کامپیوتر راه دور یک نام کاربری و کلمه عبور وارد کنید. در این صورت نمایی از صفحه دسکتاپ کامپیوتر مورد نظر بر روی صفحه نمایان می گردد. اکنون با ماوس خود می توانید چشمک زن ماوس کامپیوتر راه دور را حرکت داده و یا با تایپ توسط صفحه کلید سیستم اصلی سیگنال های کاراکتری را به آن کامپیوتر بفرستید. در صورتی که می خواهید مجدداً کنترل کامپیوتر اصلی خودتان را به دست بگیرید بایستی بر روی صفحه دسکتاپ خود یا نوار وظیفه کلیک نمائید.

 

بکارگیری از دستگاه KVM

چنانچه نیاز است به گرافیک پیشرفته ای دسترسی داشته باشید و یا کامپیوترهایی در شبکه وجود دارند که با بسته نرم افزاری کنترل از راه دور سازگار نیستند استفاده از یک KVM (دستگاه صفحه کلید- ویدئو-ماوس) گزینه مناسب تری برای کنترل مستقیم بیشتر کامپیوترهای راه دور محسوب می گردد. همچنین بکارگیری از KVM در زمانی که کامپیوترهای شبکه در دستیابی به یکدیگر دچار مشکل هستند لازم و ضروری به نظر می رسد.

دستگاه های KVM از طریق اتصال صفحه کلید، ماوس و مانیتور به یک جعبه مرکزی راه اندازی شده کار می کند. شما بایستی این جعبه را به هر کامپیوتری که می خواهید تحت کنترل خود در آورید، متصل نمائید. به هر کدام از پورت های صفحه کلید و ماوس ، کامپیوترها غالباً کابل های مجهز به کانکتور PS/2 و از هر جعبه نیز یک کابل تصویر به هر پورت VGA سیستم متصل می گردد. چنانچه کامپیوتری فاقد درگاه PS/2 می باشد بایستی با خرید یک USB KVM اتصال را از طریق درگاه USB برقرار سازید. در صورت وجود سیستمی مانند یک لپ تاپ که فقط به درگاه USB مجهز است می توانید از یک آداپتور تبدیل PS/2 به USB استفاده کنید.

بعلاوه ممکن است کامپیوتر به پورت گرافیکی DVI مجهز باشد در این صورت آنچه نیاز خواهید داشت دستگاه KVM است که از این نوع اتصال پشتیبانی می نماید. چنانچه ترکیبی از سیستم های مجهز به هر دو درگاه VGA و DVI در شبکه موجود هستند (و لزوم حداکثر کیفیت گرافیکی نیز مطرح نمی باشد) کافی است یک VGA KVM خریداری و برای هرکدام از سیستم های DVI خودتان یک آداپتور تبدیل DVI به VGA استفاده نمایید.

مراحل پیکربندی اتصالات را در زیر مشاهده می کنید:

1- کابل های ماوس و صفحه کلیدتان را به پورت های PS/2 یا USB دستگاه KVM متصل کنید.

از طریق یک کابل VGA یا AVI اتصال بین مانیتور و پورت گرافیکی KVM را برقرار سازید. در صورت لزوم از آداپتورها استفاده کنید.

2- یک سری از کابل های KVM را مشخص کرده به اولین کامپیوتر متصل کنید. کابل های گرافیکی را نیز وصل نموده این کار را برای سایر کامپیوترها نیز تکرار کنید. با فشردن دکمه های روی KVM می توانید بین سیستم ها تغییر سوئیچ دهید.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
http://irsportcenter.com چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 05:37 ب.ظ http://irsportcenter.com

انواع ویدیو های ورزشی با کیفیت فوق العاده

فوتبال:
کلیه بازی های جام جهانی 2010 افریقای جنوبی
مجموعه بی نظیر گلهای جام جهانی 2010 افریقای جنوبی
بازی های مهم لیگ های اروپایی (انگلستان و اسپانیا و ایتالیا و ...)
بهترین گلهای لیگهای اروپا

والیبال:
بازی های جذاب لیگ جهانی والیبال

تنیس:
مسابقات بسیار جذاب ورزشکاران معروف این رشته من جمله:
نادال، جوکوویچ، فدرر و...

رزمی:
مسابقات فوق العاده جذاب بوکس، موتای، کاراته، تکواندو و ...

موتور و اتومبیل رانی:
مسابقات بسیارهیجان انگیز Nascar و MotoGP و Formul1 و... با حضور قهرمانان این رشته های ورزشی

بسکتبال:
مسابقات مهم بسکتبال NBA
مجموعه حرکات و صحنه های جذاب و دیدنی بسکتبال NBA

اسکی و ورزش های زمستانی:
مجموعه حرکات نمایشی بسیار دیدنی اسکی
مسابقات اسکی در انواع رشته ها (استقامت، مارپیچ و ...)

و ویدیو های متنوع دیگر...
شما می توانید ویدیوی ورزشی دلخواه خود را معرفی کنید تا در صورت امکان در سایت قرار داده شود.

برای خرید ویدیوی ورزشی دلخواه خود به سایت ما مراجعه فرمایید:

http://www.irsportcenter.com

وبلاگ نکاح شنبه 4 تیر 1390 ساعت 06:57 ق.ظ http://nekah.blogfa.com

سلام.
همه چیز در مورد ازدواج برای یک مومن
http://nekah.blogfa.com
محوریت، مسائل بعد از عقد می باشد.

بابک یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.irbox.rozblog.com

سلام و خسته نباشید
این لینک باکس منه www.irbox.rozblog.com
بازدید بالایی داره اگه دوست داری بازدیدای ویت 40 تا 50 % بیشتر بشه کد لینک باکس منو تو وبت قرار بده و لینکتو بفرست تا لینکت کنم
با تشکر مدیر irbox

کد لینک باکس:
<SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">
document.write ('<center><ifr');
document.write ('ame width="450" height="400" src="http://irbox.rozblog.com/" style="border: 0px;"');
document.write (' border="0" scrolling="auto"></ifr');
document.write ('ame>');
</SCRIPT>

رضا چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://yektadownload.com

با سلام خدمت دوستان جدید.با توجه به این که این وبلاگ چندین نویسنده داره من از شما میخوام که اگه مایلید مطالبتون رو داخل یک سایت معتبر نمایش بدید،به نویسندگی سایت ما دربیایید.اگه مایلید با ایمیل من تماس بگیرید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد