طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

جیش الشیطان+ تصاویر مربوطه



جیش العدل نامی آشنا اما منفور در نزد جهانیان. بازماندگان گروهک تروریستی معروف عبدالمالک ریگی، گروهی که هر چندگاهی عملیاتی تروریستی را در خاک کشورمان انجام می دهد. و این در حای است که در مدت زمان شش ماهه اخیر دامنه عملیات های خود را گسترش داده و به تعداد عملیات های خود در مرز های ایران افزوده است.

این گروهک از کجا تغذیه می شود؟

این گروهک مخوف همان گروهک ریگی هستند که بعد از اعدام او به یک گروهک خودمختار تبدیل شده و اعلام هویت کرده اند و به صورت پنهان و آشکار توسط عربستان و قطر تغذیه می شوند، سرویس اطلاعاتی این گروهک توسط موساد و سیا آموزش داده شده و افراد نظامی آنها نیز از کشورهایی نظیر چچن، وهابیان عربستانی و... به این کشور اعزام می شوند. 

 

از اقدامات این گروهک در زمان ریگی که بگذریم در چند ماهه اخیر این گروهک (سلفی- تکفیری) اقدام به نفوذ به مرزهای ایران و به شهادت رساندن مرزبانان جان بر کف کشورمان نموده اند. (شایان ذکر است که مرزبانان عزیز کشور در این عملیات نفوذ دست دشمن را خالی گذاشتند و دشمن مجبور به عقب نشینی شد.)

اما در حرکت اخیر خود اقدام به گروگان گیری پنج تن از عزیزان مرزبان کشورمان نموده اند. در تصاویر به دست آمده از این گروگان ها نگاه معنا دار یکی از گروگان ها به معنی امید برای رهایی است.

به دنبال پخش این خبر و تصاویر مربوطه خشم ایرانیان سراسر جهان و نیز جهانیان در شبکه های تلویزیونی و احتماعی را برانگیخته شده و همه خواستار آزادی این عزیزان از بند اسارت هستند.

نکته قابل اهمیت این ماجرا همان موضوع تکراری و همیشگی نقض حریم مرزی ایران از طرف این گروهک و حفظات نادرست امنیتی از طرف کشور پاکستان است. البته شواهدی دال بر همکاری سرویس های اطلاعاتی پاکستان با این گروهک ها نیز به تازگی فاش شده. در همین راستا سردار احمدی مقدم در نشستی خبری به انتقاد از نحوه ایجاد امنیت در مرزهای پاکستان پرداخته و از طرف پاکستانی نظارت هر چه بیشتر بر مرزهای خود را خواستار شده.

در شبکه های اجتماعی نیز کمپین حمایت از اسیران ایرانس در بند نیز به راه افتاده که شامل شبکه های فیس بوک، تویتر، گوگل پلاس و .... می باشد.

در همین راستا و با تامین نشدن امنیت از طرف کشور پاکستان و مبارزه نکردن طرف پاکستانی با این گروهک ها مقامات بلند پایه لشکری و کشوری از آغاز عملیات هایی برای آزادی گروگان های ایرانی خبر می دهند که امیدواریم به زودی اخبار خوبی در آینده نزدیک را شاهد باشیم.

الله اکبر، وسیله ای برای انحراف عقاید!

این گروهک تروریستی با استفاده از کلمه مقدس الله اکبر نه تنها سرپوشی بر کارهای بی شرمانه خود می گذارد و آن را امری الهی و فی سبیل الله جلوه می دهد، بلکه چهره اسلام را در نزد جهانیان خراب و به عنوان دینی خشن و خشونت آمیز جلوه گر می نماید، حال اینکه اسلام دین صلح و رحمت است.

به هر حال باید منتظر بود و دید عاقبت این اعمال شنیع به چه سرانجامی خواهد رسید.

"ان حزب الله هم الغالبون"

نظرات 2 + ارسال نظر
# ایده آل # چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 06:48 ب.ظ http://kazemidiet.persianblog.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ مفیدی دارید.ممنون.
من یک پزشک هستم و در وبلاگم مطالب پزشکی میذارم.اگه نیاز به مشاوره ای داشته باشید میتونید از طریق وبلاگم باهام در میون بذارید تا راهنماییتون کنم. در ضمن اگه براتون ممکنه منو لینک بفرمایید. تشکر

سلام
ممنون از نظرتون.

Arshia چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 06:53 ب.ظ http://pc-iran.ir

وبلاگ خوبی داری موفق وپیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد