طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

طراح حرفه ای قالب وبلاگ و سایت

پوسته ,وبلاگ, قالب وبلاگ, قالب وردپرس,میهن بلاگ, رایگان, مجانی, سفارش, گرافیک,بلاگ اسکای, طراحی, قالب, جدید, پرشین بلاگ, بلاگفا, قالب بلاگفا, فارسی, موزیک, عاشقانه, بهترین, کد قالب, سایت , هنری ,دانلود, اسکین

اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها

اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها


تهران- ایرنا- هیات وزیران در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و به استناد تبصره (21) قانون بودجه سال 1393 کل کشور، آیین نامه تبصره یادشده را در جلسه دهم فروردین ماه جاری تصویب کرد.



به گزارش ایرنا؛ بر این اساس، دولت منابع حاصل از اصلاح قیمت کالاها و خدماتی را که در قانون هدفمندی یارانه ها ذکر شده است، با استفاده از روش های پرداخت نقدی و غیرنقدی و خدمات بیمه ای بین خانوارهای هدف و نیازمند، توزیع و با اولویت بخش تولید، آن را اجرا می کند.  

بر اساس این آیین نامه، سرپرستان خانوارهای نیازمند متقاضی صرفا با قبول شرایط مندرج در فرمی که به وسیله آن و از طریق سامانه ثبت نام کرده اند می توانند یارانه نقدی دریافت کنند و عدم ثبت نام در سامانه مذکور به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی شده است.

همچنین در بخش دیگری از این آیین نامه، سازمان هدفمندی یارانه ها موظف به بررسی واجد شرایط بودن متقاضی و حذف افراد غیر مشمول در مقاطع زمانی مختلف و پس از اعلام رسمی اطلاعات اقتصادی به سرپرست خانوار شده است.

در بخش دیگری، دادن هرگونه اطلاعات اقتصادی نادرست از سوی متقاضیان به تشخیص سازمان هدفمندی یارانه ها موجب استرداد وجوه یارانه دریافتی و جریمه نقدی به میزان سه برابر دریافتی تعیین شده است.

بر اساس یک بند از این آیین نامه سرپرستان خانوارهای معترض به حذف نام خود می توانند به صورت غیر حضوری و منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی اعلام شده ظرف مدت یک ماه شکایت خود را اعلام کنند و کمیسیون رسیدگی کننده نیز نظر قطعی را ظرف پانزده روز به متقاضی و سازمان هدفمندی اعلام می کند.

در بخش دیگری از این آیین نامه، بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف شده اند اطلاعات مندرج در کاربرگ (فرم) ثبت نام را در ارزیابی توانایی مالی و رتبه سنجی اقتصادی افراد برای پرداخت وام یا سایر تسهیلات لحاظ کنند. علاوه بر این سایر نهادهای اقتصادی کشور نظیر اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق های اصناف و اتحادیه ها و کانون های صنفی نیز می توانند اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام را مبنای ارایه هرگونه خدمات یا تسهیلات به متقاضیان قرار دهند.

به موجب بخش دیگری از این مصوبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است برنامه ریزی لازم را برای پرداخت یارانه ها به منظور تامین امنیت غذایی خانوارهای تحت حمایت را به گونه ای انجام دهد که کلیه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و سازمان بهزیستی کشور ضمن برخورداری از یارانه نقدی به مرور و با دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به پوشش دادن سایر خانوارهای نیازمند نیز اقدام کنند.

قسمتی از منابع حاصل از اصلاح قیمت کالاها و خدمات به یارانه شیر مدارس و قسمتی نیز برای بیمه نمودن افراد فاقد بیمه پایه سلامت اختصاص یافته است و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز موظف شده است تا از طریق سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به پوشش هزینه های پرداختی بیمار در پرداخت هزینه های تشخیصی و درمانی بستری در تمامی مراکز درمانی تحت پوشش آن وزراتخانه برای تمامی بیمه شدگان پایه و بر اساس تعرفه های دولتی اقدام کند و سهم پرداختی بیمار بابت خدمات بستری معادل ده درصد و برای روستائیان معادل 5 درصد کل هزینه ها خواهد بود؛ به عبارت دیگر در اثر اجرای این برنامه بیماران تحت پوشش بیمه های پایه در مراجعه به مراکز درمانی تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها 10 درصد کل هزینه های بستری و برای روستائیان 5 درصد خواهدبود .

همچنین در قسمت دیگری از این آیین نامه، ساز و کارهایی جهت کمک به بخش تولید، بهبود حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف انرژی در واحدهای تولیدی پیش بینی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد